såååå rätt

godkväll, torsdagkväll!
personen som sa till mig i måndags att veckan skulle gå fort, hade sååå rätt :)
Imorgon vid denhär tiden kommer ja vara Ledig, ledig till den 20 augusti (om ja får ledigt på torsdag) förutom nästa helg som det är fotbollscup här nere, ska laga mat till 65 danskar! Men..jag räknar inte den helgen :P

mamma och jag körde en massa innan, blandannat hem till sandra :)
när vi kom hem åt vi lite fil..och sen bestämde ja mig för att göra en paj..hade hallon och blåbär i frysen. Fy faaaasen vad gott säger jag bara!
det var man värd.
Tänkte innan att jag skulle gå ut och gå..men nej. jag hade ingen lust till det.

Imorgon MÅSTE jag städa här inne, usch som här ser ut.
men gud som jag längtar tills halv 3 imorgon..

nu ska ja släcka datorn och försöka somna tidigt..har blivit duktig på det nu senaste tiden!

Puss godnatt


Inatt kommer du hem, på lördag blir det party :D SOM jag saknar dej!!!


'
På lördag tjaaajor!!!  :) Och rebecka också! Tihi!!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha jepp jag körde förbi ditt hus=) haha ha de så kul i kväll:D vi hörs säkert av via mess:P

Postat av: Therese

jepp de får vi göra=) hade du kul i askeröd i lördags? hur va min mange? gjorde han ngt spec?

2008-07-29 @ 17:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback