Söndag.

Varför är det så att man måste ha tråkigt en söndag? varför hittar man inte på såna överroliga saker en söndag? NÄ,för man hade överroligt på lördagen..då orkar man inte så mycket idag
Ja, för nu har ja sådär tråkigt igen...har inte söndagsångest direkt, eftersom jag vet att ja bara jobbar imorgon och sen är ledig tre dagar! :) inte fel. Jag är helt ensam hemma. Resten av familjen är i bjuv hos linus och fixar lite.

Igår var superskoj ialf. lite lite tid att förfesta på bara ,men det funka de med:P haha.
kom in genom dörren vid 4 inatt tror ja, då stod mamma där:P haha.
var uppe väll vid ett tiden idag ..vid halv 4 kom emma och patrik hit, så vi 4 åkte o käka lite fettig mat..
nu ligger jag här och har somsagt tråkigt! Borde gå och duscha eftersom mitt hår innehåller ungefär en flaska hårspray sen lockarna igår:P
Funderar lite på att gå och baka ..får se om det blir senare. glömde handla chips innan, attans..de som är så gott på söndagar!

hörs väll senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback