söndag

Nä. det blev inte flera blogginlägg igår som jag trodde. Satt nere och höll pappa sällskap innan mamma kom hem vid 9.. vid tio tiden gick ja upp och la mig i sängen..man fick inte sova direkt..telefonen ringde mest hela tiden..sista samtalet fick jag vid 3 tiden..
trött var jag när vaknade 7 imorse, men en timme senare var ja på jobbbet! Var lite lugnare idag, men ändå slitsamt...och tråkigt att vara själv.
slutade nu 4 och ska strax in i duschen, ska bara ringa ett samtal :)

Hejdå.

föresten, jag är ledig imorgon:D

Kommentarer
Postat av: Therese

haha att han inte minns ngt förvånar mig inte.. haha lillarp va rätt så full=) och på förfesten sa han att han skulle ta de lugnt.. haha jag är med ledig i morrn=)

2008-07-13 @ 18:48:06
Postat av: Therese

jag och carro ska åka och shoppa lite saker till festen.. haha sj?

2008-07-13 @ 22:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback