tidig blogg.

Så nu är jag tillbaka hemma i min säng igen där jag slutade i söndags :)
Måndagen var KANON. eftersom måndagar annars är sådär himla tråkiga och långa så får man passa på att gå på bio och annat mys den dagen :)
Har nyss kommit hem..eller för en halvtimme sen, känner att ja strax ska lägga mig ner och sova någon timme innan jag ska med mamma till centan. Blir väll körskolan också sen skulle jag tro.

och vet ni, imorgon är det redan onsdag , gud så skönt!

nu ska ja nanna. haha, klockan är ju halv 7 :P
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Therese

du har tur sara!! det ska du veta! puss

2008-07-01 @ 13:17:40
Postat av: Emma

när jag kom hem igår hade jag 39.7 graders feber:(

Postat av: kusin anna

hmm.. var bion verkligen så lång? :P

2008-07-01 @ 14:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback