Tisdag

Hej
Är inte alls sugen på att skriva idag, meen lite får jag nog ändå göra !
Jobbat idag, var hemma vid 5. fick fixa en god potatissallad som vi skulle ha till grillat ikväll, :) niicce, som Anna säger . haha.
Hade föresten lite svårt att somna igår, låg bara och tänkte på våra fest senare i år..fan så skoj den kommer bli:D

ikväll händer inte mycke mer, ska läsa lite i körskoleboken tror jag..Emma är ju inte hemma ikväll så henne kan man inte snacka med på msn:P thihi! Glömde berätta igår att Emma tabbade sig heela kvällen  :P För ni vet såna stolar som finns på bian? såna som man fäller ner själv, och dom fälls upp när man reser sig. Vi skulle resa oss för någon skulle gå förbi oss..men när emma skulle sätta sig igen glömde hon att fälla ner stolen..rumpan rakt ner i marken :P som vi skrattade ;)
sen var det när vi skulle gå och handla popcorn, då slår hon i hela handen och ringen så det låter skithögt...:P  henne kan man ju inte ha med  på malmöstadium fler gånger. hahahah.

Glöm nu inte berätta för patrik om alla planer?! :)

kanske kommer en blogg senare..
annars godnatt


Kommentarer
Postat av: Therese

haha de lät som ni hade de kul på stadium=) haha jag lovar att de blir bättre placering än hos sara.. vem satt du brevid då? kände du inte en enda?

2008-07-15 @ 21:52:00
Postat av: Emma

haha..tack för den du:P jag är livsfarlig o ha med sig!

jag har invigt honom i dom o han tycker det låter bra!:)

imorn vid den här tiden sitter jag på planet :)

pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback