Ullared

Hej!
var uppe tidigt idag, 5.30 exakt! en timme senare kom mina töser och hämtade mig och vi drog vidare mot Ullared , Hade en jätterolig resa dit, med massa fotande och skratt. Halv 9 ungefär var vi framme och inne i varuhuset, inte så värst mycket folk just då, mer kom där senare.
Fick handla en hel del snygga saker, kläder,smycke,underkläder,filmer.
Anna tycker jag ska fota allt jag köpt..får se om jag gör det imorgon!
vid 4 tiden rullade bilen in i kävlinge igen, och trötta var vi :P
Alla mina saker står uppställda på bordet därnere, så mamma kan titta på dom när hon kommer hem nu vid halv 10 :)

Är ledig imorgon också, sjukt skönt! Vet dock inte vad ja ska göra..men ja kommer nog på något.
ikväll kanske mamma och jag kör en runda igen
.


Vi hörs :)
Kraaam

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, ullared va riktigt skoj!



Din na design är skit fin =)



Puss

Postat av: Erica

5.30... Vad gör man inte för Ullared!?

2008-07-12 @ 11:24:20
URL: http://oboew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback