3 dagar kvar

räknar ner, 3 dagar kvar :)
om man inte räknar med nästa torsdag, då har jag jobb..men jag försöker få bort den. Men idag var det en gravid tjej på jobbet som trillade..kanske blir hon sjukskriven..och då är dom redan en mindre :/
Har även en helg jag ska jobba..nästa..men det räknas inte, ska på fest den lördagen ändå..och inte alls tänka på dagen efter , haha!
Gick ändå helt OK på tråkstället idag..hoppas dagen imorgon också går bra. sen är det torsdag och då ska jag till lödde igen..men tyvärr tillbaka till tråkstället på fredag igen..men då är det liksom semesterfredag :P så då kommer jag vara glad vilket som...WOHO!

cyklade förbi optikern innan ja drog hem..men det var semesterstäng, som ja trodde..4/8 öppnade dom igen.undrar om mina linser klarar sig tills dess? har noll koll.

Nu har jag lagat middag till mig,syrran och sandie. Mamma o Pappa är hemma hos farmor och farfar, och brorer hos kusinen.
Tror jag ska ge mig ut och gå nu..sen duscha!

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback