dagen idag!

Hej igen :)
Usch vad klockan går fort..snart dax och byta om för träning! Är dock inte jättepepp på det idag..men man får väll ta sig igenom den.

Jag har ju mitt fönster mot grannen, och nu är det så att dom har skaffat sig 5 polacker som ska fixa deras hus..och du kan ju bara gissa vad det är dom står uppe på den höga ställningen och gör? JO, glor rakt in på mitt rum. Nu dessa veckor måste jag verkligen tänka på vad jag gör..och hur pass klädd jag är! Annars måste ja ha rullgardinen nere alltid, och det är inte så skoj nu när det är sommar.
Men usch ändå.

Garderoben har blivit väldigt fin nu måste ja säga. Har en sopsäck med kläder som ska slängas och 2 papperspåsar med kläder jag ska försöka sälja :) Förstår inte alls hur jag fått plats med allt. Fast alla nya kläder har nog aldrig häng i garderoben :P
Vid ett tiden åkte ja, mamma o broren till centan, han skulle pröva linser och sen skulle vi handla mat! Jag handlade 2 pärlhalsband, var 70% rabatt på dom inne på wedins! ja tack!!
var inte hemma fören vid halv 5-5..har nyss ätit midda. Lax ,potatis och min filsås :) GOTT!!

Näe, nu måste ja gå och byta om till träningen...ska göra så ingen polack får se ialf:P Haha.

hörs ikväll, är hemma närmare tio!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emma

inga kläder i den sopsäcken som jag vill ha:P haha...

Postat av: Therese

du har varit duktig.. du kan få städa min garderob med=) jag tänker alltid såhär : den tröjan kan han ha när man går ut i trädgården eller målar.. men hur ofta gör man de?=) puss

2008-06-17 @ 21:27:46
URL: http://tantgsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback