dax att tända tvn istället:P

hej o hå.
Msn  funkar inte..tydligen inte får någon!
jaja, ännu en andledning till att  sova :P
Rummet ser ut som faan, men jag har hällt ut massa kläder på golvet eftersom det behövs rensas lite! haha, blev dock inte färdig idag utan fortsätter imorgon :)
Ska även ta mig i kragen och sätta mig nere på körkskolan om ja hinner. Annars gör ja de på onsdag!
Ska iväg med mamma o handla på Maxi..ska också titta på parfym, eftersom min har tagit slut. Har en känsla av vilken ja vill ha, ellerhur emma :) Får se om ja hittar den! En vit kofta skulle också behövas inhandla..till klänningen som ja ska ha på midsommar..för solsken och 25 grader är ju inte något som burkar inträffa på midsommar :P

seinfeld är sent ikväll, det är en av andledningarna till varför jag fortfarande sitter här i min säng med massa kläder runt mig..har inte ens tänt tvn! en annan andledning är nog för jag sov ett par timmar innan idag !
men eftersom nu inte msn funkar så har ja ändå ingen att snacka med..alltså händer det inte så mycket mer  här på internet. ,Inte alla som är lediga och kan sitta uppe så länge. Jag dööör om dom ringer och ber mig jobba imorgon..sån otur har jag säkert!

men godnatt på er, kan ju hoppas att det inte regnar imorgon!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback