Fredag

oh äntligen fredag :) Hoppas Hoppas på att jag är ledig nästa vecka!!!
på jobbet var det riktigt lungt..det var ju skolavslutning, så det var bara fritidsbarnen som åt middag, 22 personer kom :P haha! fick gå hem en timme tidigare, halv 2. skönt. Gick ut och promenerade med mamma, men det var inte så härligt..det var förvamt..sen kändes det som att jag hade ont överallt!
nu får ja vila från promenaderna i helgen, somvanligt:P

Halvligger här i sängen nu och början bli trött..det har jag inte alls tid med att va..ska hoppa in i duschen strax sen blir det till att göra sig färdig för student. mamma kör mig :)
Om ja ska va ärlig hade jag mer än gärna bara leggat här i min säng idag och tittat på tv eller nått..Men istället får ja åka bort och vara trevlig :P
Imorgon kommer Emma och Lottie antagligen och hämtar mig så åker vi till Burlöv centrum (obs) för lite shopping :D Jag behöver shorts och kanske ett par vita byxor ( nä,, antagligen blir det ingen ullared nästa veckan, vi får vänta till v 28) Imorgon kväll vet ja inte alls vad som händer, får väll se vad brudarna har för planer !

usch, ska man blunda en kvart? känns onödigt..och känns som att ja får stressa sen då..haha. men sköönt hade det bannemig varit!!  Vi får se.

Släcka datorn ska ja göra..och vi hörs inte mer ikväll..eftersom ja inte ska va hemma!

Hoppas ni får en bra fredagkväll!
Puss, hejdå

Kommentarer
Postat av: Therese

ha de så kul hos martin i kväll=) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback