godkväll

Snacka om tråkigt väder!! regn och åter regn! Är det sånthär väder imorgon är jag egenligen inte så pepp på att ha min nya klänning..fast har ja nu köpt den till midsommarn får ja väll ha den!
Känner mig lite övergiven här ikväll :/ tråkigt!! Var inte riktigt såhär jag trodde min kväll skulle vara!

jessy-Dancing i the dark, den låten är inte helt fel. Men om man som jag lyssnar på den hela tiden kan man tröttna.

vet inte riktigt vad ja ska göra..kanske sätta på tvn, inte ofta ja ser på tv längre..men ensam och övergiven som jag nu blev kan ja lika bra göra det! har ingen att snacka med på msn längre..så är ni inne där så skriv till mig ialf:)

PUSS


Kul och ha om det regnar och är kallt?
Men snygg är den. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback