HejaHeja!!

Tisdag idag och ja har jubbat!
slutade ett men stannade kvar lite så jag fick äta..lika bra de..annars skulle ja bara gått hem o ätit.
Nu ska ja strax vila en stund, känner mig rätt trött!
Blir en promenad (eller jogging) efter maten..sen är det dax för fotboll :D HEJA SVERIGE!! chips och dippa får det väl bli till de, haha..mums.

seriöst..nu är det ändå snart midsommar och jag har inte en aning om vad ja ska göra!?
aja, det löser sig väll..i värsta fall köper jag mig en liter jordgubbar och sitter här ensam och trycker i mig dom :P haha.. nää fy!


Nu ska ja vila. hörs ikväll!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

snällt sara att jag alltid får vara offer ;) blev det någ promenad eller jogging?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback