ingen bra dammsugning:P

Vad klockan rinner iväg helt plötsligt när man sitter på msn och har trevliga pratstunder :) Me like!!
jag borde verkligen gå och sova nu...iofs får ja va uppe en halvitmme längre ikväll eftersom jag inte börjar fören 9 imorgon. men däremot jobbar ja  några timmar mer..till halv 4.
mycke mer händer inte imorgon..laga mat, promenera..somvanligt . haha. Kanske man skulle städa..för ända sen ja tappade en glas mitt i natten i fredags har jag fått en glasskärva i foten varje dag..inte mysigt.. iofs dammsugade jag den natten..hahaha, men inte så bra:P

nää, sex and the city är nu slut  så ja får släcka datorn och se den sista kvarten av seinfeld:)

GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha..jag fick en glasskärva i foten i måndas:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback