Jäkla SKIT!!!

Asså beställ då aldrig från onlinepizza.se inte om du bor i kävlinge.
hade satt mig i min säng och börjat mumsa på pizzan då jag märker en annanas ( hade en inbakad så jag såg inte var där va på)  aja, tänkte jag lite annanas skadar ju inte. sen smakar jag en banan..MMM kul , hade fått fel pizza.
ringde självklar till pizzerian och sa att ja fått fel pizza. Näe, men den pizza ska va så! jaha tänkte jag så står det inte på onlinepizza.se  :O gick in en gång till och kollade för säkerhetens skull..men jo jag hade kollar rätt.
frågade om ja nu var tvungen att äta denhär..Ja, hon kunde tyvärr inte göra något...
Jäkla töntar verkligen. 90 spänn för lite sallad ska ja nu trycka i mig, och rasande är jag!
ALDRIG MER onlinepizza.se
Är väll ändå inte mitt fel att deras internetbeställningar inte stämmer :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback