Kalles Randiga Kaviar

Godmorgon Bloggläsare !
varför är det så att jag alltid vaknar 8.36? känns som att jag har en inbygd väckarklocka :/ Jag hade då gärna sovit till tio idag!!
Fast sen är ju polackerna och jobbar hos grannen, dom är inte så jättetysta..hörde nyss att dom satt på musik också!
Jaja, snart ska ja ner och äta lite frukost är det väll tänkt, Mamma och jag köpte Kalles randiga kaviar igår, den var faktiskt skiiitgod !! Smakar som kaviar fast mildare! TESTA!
efter frukosten får ja se till o ble av med all skit (kläder) från golvet, sen dammsugning! Får se, kanske man går ut o solar lite också..lite fint väder verkade det va innan när ja gick förbi syrrans rum! men jag skulle inte heller bli så förvånad om himlen just nu invaderas av massa tråkiga moln!

vid 2 tiden åker jag och syrran till nova ju :) Behöver handla lite saker!
sen ska vi grilla ikväll, innan fotbollen. Mys
och ja, jag ska ha på mig min Sverigetröja Hela dan! kanske inte när ja solar, men ändå!

Vi hörs!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback