man hade inte så dålig kondis som ja trodde

Godkväll.
första saken av dom 2 "jobbiga"  sakerna jag skulle göra denhär veckan är avklarad. Första träningen med nya tränarn..Men allt gick bra, jag hade inte så dålig kondis som ja trodde. Woho! men satan så varmt det är inne i hallen, och värre kommer det bli.
vi var inte så många på träningen heller, 7 ungefär. Bara för det är så mycket med student och bal!
Nu är det en vecka tills ja kan träna igen, för på torsdag ska ja ju på student.

Jag är hungrig, men ja vet inte på vad. Snacka om jobbigt problem eller vad. haha.
vet inte heller om ja orkar äta något..eller ja ska vänta till imorgonbitti. svårt dedär..man blir alltid hungrig efter träningen.
Är ju ledig imorgon för dom som missat de:) Fast dom ringde och undrade om ja kunde jobba..men icke, har tandläkartid 11, alltså i början på luchen..därför är de inte lönt att jobba. inte mej emot, onsdagen är den skönaste dagen på veckan att va ledig tycker ja:) Sen att det inte är jobb på fredag heller skadar inte, och änsålänge har ja inget på torsdagen, men man ska inte hopppas på förmycket att man blir ledig.
Imorgon SKA ja sola lite, om det är varmt vill säga. Ska även baka bullar till Sandras student hela kvällen.

Nä, det får bli att gå ner o äta någon knäckemacka eller nått!
annars vaknar man väll tidigt imorgon och är hungrig..och jag tänkte ialf sova till 9
.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback