mittiveckan

Tjaa.
också var det onsdag. känns skönt att det bara är två dagar kvar på denhär veckan..även om ja inte riktigt har några överroliga planer i helgen! Nästa vecka kommer bli så mycket skönare då ja bara jobbar 3 dagar! WOHO! (och har överroliga planer den helgen)
Var på körskolan idag, dörren öppnades inte inåt som jag trodde, den hade varit låst igår! Men idag var där öppet så jag satt nog där en timme ungefär. men det gäller att man i sitter där varje eller varannan dag, annars glömmer man bort allt igen..meningslöst! Så imorgon ska ja dit igen.
Funder på att gå ut och gå strax, så har man det gjort..vet inte om ja hinner ikväll liksom!
Ja, jag ha träningsvärk idag, men mest i låren när ja sätter mig på huk. mitt vänstra knä klyddar också..men hur bra är det egentligen att springa på asvalt?

näe, nu ger jag mig ut och på promenad och lyssnar på musik. Ska man komma i form så är det lika bra att satsa rejält! :P

hörs kanske ikväll,
Heddå


Kommentarer
Postat av: Therese

jag älskar onsdagar "lill lördag", för då vet man att helgen e nära=) puss

2008-06-25 @ 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback