mycket i huvudet just nu.

Sådär, nu har jag hunnit vara på centersyd också, blev 2 linnen till ti Åhus, så nu har ja handlat alla 8 st.
sen studentpresent till henke. Handlade även grillkol,papperstallrikar och lite sånt småttogott till fredag :)

nu är klockan tio snart, fort går de. Hann inte baka fler bullar idag, får upp tidigt och göra de imorgon. dom har ringt som fan från jobb idag...och ville ha mig imorgon och på måndag..men icke. Måste va ledig imorgon, har mycke o göra. Baka,städa,handla ..ska åka tåg/buss/buss till Harlösa också..där hämtar lottie mig:)
Sen måndag är det sandras student, då ska ja hjälpa till där tänkte jag!
men fick jobb resten av den veckan!

nu tio ska ja se sex and the city..och lugna ner mig lite..känns som att ja har massa i huvudet just nu..mycke som ska göras imorgon o fredag och så..

Nä, måste ner o snacka med mamma.

Puss

Kommentarer
Postat av: Therese

jag ser fram emot imorgon=) de kommer bli kul som fan:D Puss

2008-06-05 @ 11:58:43
Postat av: Lina Persson

Tänk på att jag hjälpte till att baka =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback