mycket info på en gång..hahah.

Vilken skön helg det har varit :)
har inte varit utanför kävlinge fören innan idag då vi åkte och hämtade Emma och åt en pizza i dalby, och glass på mcdonalds. Dock känns det som att pizzorna gjorde oss lite magsjuka:/
haha, fick ju aldrig någon mat igår, fan vad sur jag var:P

Har ingen söndagsångest ikväll, och det finns en del anledningar till de, Imorgon är det jobb i lödde, sen direkt med buss till lund där ja träffar lottie och går i stan med henne en sväng:) Lite mat får vi trycka i oss sen när Emma kommer vid 5 tiden. Sen är det bannemig dax för bio, satc ska vi se, på filmstaden salong 1 klockan 18.00 .
Efter bian åker jag någonannanstanns.
Sen är jag ledigtisdagen :D Åker nog med mamma till centersyd eftersom hon ska kolla sina linser, får in till körskolan efter det! och lite jogging/promenad .
sen vetni är det helt plötsligt redan onsdag , jobb och lite annat. :) torsdag är det också jobb. sen är det FREDAG! och vem är inte ledig då? jo jag! woho. kanske shopping med lottie i malmö, sen händer det väll något spännande på kvällen.
Påå lördagen är det dax för ekebofestivalen, Jag o Emma, blandannat! Vi kommer ha svinskoj tror jag! det har vi ju alltid <3
sen söndag antagligen bara massa slappande efter lördagen..haha! Måndag jobb, sen är ja ledig tis/ons/tors och en av dagarna ska vi till Ullared, Emma,Lottie ock jag. Underbart:D

haha, det blev lite mycke där..men somsagt tror ja veckan kommer gå fort!
ikväll blir det msn och tvn..


haft en bra helg?
Kraaaam


För vi ska på bio imorgon ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja..visst kommer allt bli underbart!! det är mycket o se fram emot nu:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback