nästan som julafton :P

Ett stort svart moln håller på att ta över himlen, jag gillar det inte!
föresten är jag rastlös..man bara väntar på att klockan ska bli mer så man kan gå och ducha och göra sig färdig..det är nästan som julafton ju, haha.
förförsta gången så är jag inte ute och plockar midsommarblommor..annars brukar jag och sandra göra de :) Fast det finns väll knappt några vallmo eller blåklint ute? jag har då inte sett många.
Jag har ialf hängt fram klänningen, satt drickan på kylning, tagit upp köttet ur frysen (glömde det igår). och läst kvällsposten. jag kan ialf inte gå och duscha före halv 3..vet iofs inte när jag blir hämtad..får nog ta reda på det snart!

Hejdå!


nu regnar det :/

Kommentarer
Postat av: Therese

jag är ARG! det blir jag som får köra.. både mange och lille nille tjata på mig att jag kör.. jag bara "när ska jag få dricka?" svaret jag fick var " inte ikväll iaf" jag blir arg när de bestämmer sånt bakom min rygg! men men vi ses snart gumman:D jag har med mig kameran så vi ska fotografera mkt:D haha puss

Postat av: Lina Persson

du.. jag brukar också plocka blommor.. glöm inte de =) Hoppas du hade de trevligt igår.. ses imorgon.. puss syrran

2008-06-21 @ 10:57:27
URL: http://linapersson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback