nu vet ja nog!

hejhej hemskt mycket hej!
somnade ialf en timme tidigare igår än i måndagskväll , tjoho :)
Har ingen tisdagsångest än, men det kommer säkert..haha..ska inte hoppas på det ialf!!
jag har nog kommit på lite varför jag har massa ångest om kvällarna..eller ångest kanske man inte ska kalla det..allt känns bara bajs! Det är nog för jag inte direkt har något att längta till i helgen. För annars har ja ju alltid de.
jobbet gick bra idag också, taxin kom lite tidigare idag med maten, tur det..annars hade ja nog aldrig hunnit :P
pannkakor till mellis, så riktigt gott ut..synd det inte blev någon över till mig ...haha.
Glömde kolla vad det är till middag/mellis imorgon..men jag vet att det är varmchoklad till frukost ialf, det är gott. Blir nog ett glas till mig också! :)
Idag stod det ju Körskolan på schemat..jag var där..men där var låst:/ nu när man ändå tagit sig dit liksom..haha..jag ska prova imorgon med..kanske dörren bara var välldigt trög..fast jag drog rätt hårt!! haha. OJ..tänkte nyss på en grej, öppnas den inåt eller utåt? kommer inte ens ihåg vilket jag drog på..men jag provar somsakt imorgon med. :)
Nu tänkte ja ligga här och slöa ett tag till..vet inte om ja vill sova, man blir så slö resten av kvällen..och jag måste ut och jobba..ja ni läste rätt! Det är krav från den nye tränaren..egentigen inte mej emot..jag vill ha skitbra kondis :) Hur ska man annars orka det tempot han tänkt ha på matcherna :P
Men innan joggingen ska ja väll hjälpa mamma med maten ! Fyllt fransbröd. lovely!!

vi hörs ikväll säkert.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Therese

fyllt fransbröd,, det va längesedan jag åt det..haha fan va jag blev sugen på det nu=) tack för ideén gumman:D puss

2008-06-24 @ 21:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback