också var dena dagen slut

Jag vill ta studenten igen!!!
tänk att det var ett helt år sedan jag var på skolan sist, läskigt fort har det gått..
Men roligt har jag haft under det året..och jobbigt också iofs. Men ja är lycklig ! <3

Har kommit hem från Sandra nu, var lite sugen på att följa med dom ut..men nej, jag sparar dom pengarna istället:)
God mat var det..tog med mig lite pastasallad hem. MUMS!
Massa fina presenter fick hon också..själv kommer man knappt ihåg vad man fick.. haha..

Klockan är bannemig snart tolv, och jag ska upp o jobba imorgon. Halv 8 ska ja upp, början halv 9...sen slutar ett redan, om det nu inte är någon som är sjuk eller något..det slår aldrig fel.
Träningarna är inställda denhär veckan ju, så kanske lika bra och ta sig i kragen och  springa en runda.. :P om inget annat får ja gå ialf!!!


Dax och nanna.
Hoppas du får en skoj kväll sandra

PUSS



kär och galen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback