Så bra!!

vilken helg :) helt störtskön helg har det varit !!
Varför jag inte bloggat? näe, för jag åkte hemifrån i fredags vid 5 tiden, sen har jag faktiskt inte varit hemma..fören nu vid 4 tiden idag då. Men nu bloggar jag igen :)

var och shoppade hela dagen igår med töserna ju. Emma och Lottie. ah, så roligt vi hade..underbar dag! Och vi köpte Sverige tröjor, såg på matchen och åt grillat och drack cider.
sen åkte vi vidare och träffade annat folk,. Mycket trevlig kväll.
var inte uppe fören vid 2 idag, blev nog rätt sent igår ändå..

Nu känns det rätt skönt att komma hem, och få sova i sin säng inatt.
imorgon hoppas ja på ledighet..eller ja det hoppas ja ju på hela veckan...
sen på fredag är det midsommar, och jag har väll bestämt mig vart jag ska va.. I think!

snart blir det väll till att laga mat, jag och syrran fick den uppgiften! Taco ska vi ha, så det blir till att skära massa grönsaker bara!

skriver nog något mer ikväll :)

Pussar!

tack för helgen <3


Kommentarer
Postat av: Therese

låter som att du hade en trevlig helg gumman=)synd att jag inte kom igår.. jag somna vid elva. sen sov jag som en stock till mange kom och tände i taket.. haha puss

Postat av: Emma

Tack själv vännen! jag hade med skit roligt i lördas! sverigetröjorna på igen på onsda då!

2008-06-15 @ 21:38:18
URL: http://emma888.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback