samma fel varje gång!

Attans, ja missade att klockan blivit över tolv :/ nu får det bli en mycket tidig onsdagblogg! haha.

träningen gick ialf bra, fast ja inte va så pepp. Sprang ändå uppvärmningsrundan ute hyfsat fort , Bra Sara!
Nu ska vi ha uppehåll ett par veckor..men inte betyder det att man kan ligga och dra sig på soffan varje dag efter jobb...utan 2 gånger i veckan ska det joggas! enligt tränaren..sen får man se hur mycke självdiciplin man har..haha. Men ja vill ha skitbra konditon! Och eftersom vi ska ha össefart på våra träningar/matcher så är det lika bra att träna upp sig till de!
Ont i huvudet har jag som faaaan verkligen, och jag vet ju varför..för jag gör samma fel varje gång det är träning, dricker förlite! Man märker det mer nu när det är somrigt och varmt!
får väll snart nanna bort huvudvärken!

Imorgon ska ja göra klart på rummet, dammsuga ORDENTLIGT!!! får bort alla glaskärvor som ja fortfarande varje dag får i foten :/ sen att jag tog isönder ett halsband så det är pärlor på hela golvet gör inte saken bättre:P Haha.
sen kommer syrran hem vid 1 redan, så vid 2 ska vi åka med tåget till lund och senare med buss till nova :) och gissa om jag ska ha min Sverige tröja på mig, JAVISST!! :D

Sov så  gott..även om ja redan tror dom flesta gör de!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback