Söndag

Alla helger blir så underbara nuförtiden tycker jag..och nästa lär dock inte bli sämre..
jag har köpt midsommarklänning. superfin. Kommer nog in en bild i veckan!

har inte gjort mycket sen jag kom hem idag asså, renbäddade sängen ,så nu har jag mitt nya fina påslakansett som ja köpte på rean, 69 kr:D egentligen skulle det kostat 229. Billigt..kommer in en bild på det med senare i veckan!

kom på nyss att ja haft i mina linser sen fredagsmorse ..det är faaan inte bra ...därför ska ta ut dom nu när ja skrivit klart. Fast konstigt nog känns det inte att ja haft dom så länge..

Imorgon blir det ändå till att ställa klockan, på 8! ska med mamma till frissan, behöver klippa till luggen lite..haha
sen ska ja försöka få ordning på alla mina kläder..vet inte var ja ska göra av allt bara..kanske ska rensa ut sånt ja inte använder.

Nu åker linserna ut.
hörs imorgon.
sov gott..

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback