studentfirande

godagens:)
aa, man märkte på statistiken att de var söndag igår :P

uppe tidigt idag, åt en ägg. sen åkte vi till Pia och dukade,blåste ballonger, gjorde pastasallad..sjukt god.
sen åkte vi o handlade lite blommor och smått.
Längtar tills vi ska till skolan sen, och sånt:) jag vill också ta studenten, igen!!

fick nyss reda på att träningarna är iställda denhär veckan på grund av studenterna, kanske lika bra

nu ska ja nog vila en stund innan ja ska hoppa in i duschen.
ha en skön dag!

Kraaam.


Vad händer på midsommar?


Jag och Emma



Kommentarer
Postat av: Therese

tjusiga bilder=) haha ha de så kul på studenten.. själv börjar man jobba om en timme och tretton min.. hana vill inte:P haha puss

2008-06-09 @ 14:47:21
Postat av: Emma

du o jag sara :)

Postat av: Emma

du o jag sara :)

2008-06-09 @ 17:05:08
URL: http://emma888.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback