Taajjjming!!

Javisst, har nyss kommit in från min 45 minuters långa promenad, skönt var de. gick där och lyssnade på musik och tänkte på sånt jag annars inte tänker på. :P
haha, inte en droppe regn fick ja på mig, men nu, NU össer regnet ner här hemma.. det kallar jag tajming

Nu är ja sugen på något, men jag kan inte riktigt sätta fingreet på vad. Chipsen här brevid mej har jag tröttnat på. Ja ni läste rätt..   :/

Sex and the city ska ja se ikväll, dubbelavsnitt.. :D men det är också det ända ja har planerat ikväll..och det är inte fören klockan 22.
föresten emma, när ska vi gå på bio?? :)
och hur blir det med ullared nästa vecka emma??
och vad händer på lördag emma??

haha.

Hajj

Kommentarer
Postat av: Emma

på dina tre frågar har jag samma svar : JAG VET INTE!!! men vi måste bestämma! jag vill jag vill

Postat av: Therese

inte sugen på chips? har du feber sara?:D haha ULLARED?? fan va kul.. jag vill med dit! haha puss

2008-06-11 @ 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback