tårta

faasen, varför är man så trött hela tiden.
Jag hade hellre jobbat till 4, hem o laga mat,promenera,se tv,somna..då hinner man inte ligga här o dega som nu..när ja slutar klockan 1. gör jag inget kommer ja snart att somna..visst ..det är rätt skönt, men man blir inte piggare för att man går och lägger sig nu. snarare slöare.


Jobbet gick ialf bra idag med, fick tårta efter maten eftersom det var nått folk som gick på semester efter idag. Gott!
Fy vad jag hoppas att jag får vara ledig nästa vecka :)

Nu ska ja se tv och antagligen sova en halvtimme-timme. Sen ska ja laga Lassange och sen promenara:D
Vi hörs..

hejdå!!!


Kommentarer
Postat av: Erica

När slutar du jobba egentligen? Skolorna har väl inte öppet länge till?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback