Besviken

Får man lämna tillbaka sin Sverigetröja nu?
seriöst, Sverige gjorde ingen bra match..dom klarade inte ens att gå vidare från gruppspelet! JA jag är besviken!
nu blir det ingen match att titta på på lördag:/

Ligger här i min säng och tittar på SexAndTheCity :)

Köpte föresten parfym idag, och navelpiercingsmycke! :) och ett annat halsband.

luktar ljuvligt, ellerhur Emma! :)

Man kanske skulle släcka datorn och försöka somna lite i tid ialf. imorgon blir det städning och körning med mamma! Kanske det är lite fint väder så att man kan sola lite :) Såg att ja bränt mig lite i huvudet idag..låg ju ändå ute i 2 h nästan!

Godnatt på er!
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anna kusin

e du piercad? :S

2008-06-18 @ 23:01:01
Postat av: Erica

Navelpiercing? Jag frågar samma som ovanstående, är du piercad?

Postat av: Therese

jag e med besviken som fan va sverige matchen! jävla skit! puss

2008-06-20 @ 16:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback