Tisdag

fy fan vad jag är bra, för jag har varit ute och sprungit idag, känns jätteskönt..förutom att ja har ont mest överallt:/ men det hör väll till? 30 minuter blev det. Kanske lite långt att ge sig ut sådär första gången..men det var en chansning, väl hemma körde ja lite med mamma vibrationsmaskin och lite magträning. snacka om att ja ska komma iform!!

nu är ja rätt trött, men ibland fastnar man på msn,..och kommer inte loss.
Vet ni? imorgon är det bannemig onsdag..redan. WOHO!

jobbjobb imorgon, det funkar rätt bra för mig nere på dagiset faktisk..man har skitmycket i huvudet samtidigt, frukost,middag,mellis..cylka hit o dit, - mjölk och allt dedär..men änsålänge har ingen klagat på mig :) bara 3 dagar till sen ska ja till nästa ställe på måndag..haha..

jag har satt en tid..till 23 får jag max ha datorn igång..annars blir det sådär jäkla sent alltid..och det vill man inte!
så en kvart till! :)

Imorgon blir det körskolan, Ja jag ska testa att öppna dören på andra hållet..PINSAAAMT!
är hemma efter 3 igen tror jag:) vila och promenad.

Puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback