En helg, en bra helg!

hej.
jag vet, har missat att blogga i helgen, men jag har verkligen inte haft tid!
hade fullt upp i fredags med förberedelserna till festen :) Emma kom redan vid ett tiden, stack o handlade lite , gjorde sallad..sen kom folket vid halv 7 ungefär..hade en Riktigt trevligkväll..kaanske inte vattenkriget, eller jo det var skoj, men inte den biten då jag blev överfallen med vattenslangen och trodde ja skulle drunkna där mitt på gräsmattan..haha. inte var det bättre att ja hade en vit tröja, men ja slank in och bytade om. Mina gäster som va blöta hade iofs inget ombyte, så dom fick gå utan, hahahahah :P Nä, men fan så skoj hade vi ialf!
massa pommes har ja över, och chips och dippa kan ja äta i flera dagar till..dock inte mej emot;)

lördag, städade lite efter fredagen ( var har ni gömt den till vattenslangen?? ) ..kommer fasen inte ihåg vad ja gjorde igår..typ somnade lite i solen..men inte faan fick jag någon färg för de..kanske för klockan var efter 3.
Jo, jag fixade också förrätten till Lina och Linus som skulle ha sin middag på kvällen. Det var en smörgåståårta typ, i miniformat. Glömde fota de, men skitgod var den.
På kvällen fick ja inte vara hemma för Syrran, så jag blev hämtad. Åkte massa bil och åt glass, mycket mysigt!
Nu idag, söndag var ja uppe tidigt..ställde klockan på halv 8 och klockan 8 skulle ja va hemma hos sandra, dom kom och hämtade mig. Skulle sätta upp tältet till studenten imorgon..egentligen tyckte ja inte riktigt jag behövdes..men ja sandra satt o vilade..och såg till att dom som jobbade fick dricka:)
vid 11 hade sandra o jag varit och handlat glass i affären och vi var på väg hem till mig..där åt vi lite chips o dippa..(haha måste ju käka upp) sen solade vi lite..somnade nog ett tag..fast det kändes som att man var avtuppad. Jäklar så varmt de har varit idag. vi blev mycket svettiga och kändes oss badsugna. ringde ett samtal sen var vi på väg till stranden..badabada :) Såå skönt att svalka av sig i vattnet ! han även sola och bränna mig. tjoho!  :/
var hemma lite över 4, då duschade ja sen gjorde ja o syrran mat.
nu har ja suttit här nästan allt förlänge tycker ja, men ja får väll ta igen allt ja missat i helgen :P

Imorgon är jag ledig, klockan 9 ca är jag och mamma hemma hos Pia, dukar o gör mat till studenten :) ,lite ballongblåsning också skulle ja tro!
sen får man hem och packa in presenterna och klä upp sig lite innan vi drar till vipeholmskolan vid halv 5.
sen är det paaarty, skiter i att ja ska jobba dan efter..är jag aldig annars bakis varför skulle ja va det då på tisdag? och om ja nu skulle bli det så ska ja ändå bara jobba 8.30-13. Jag överlever:D
 
undrar om det är något vettigt på tvn ikväll, ska ialf undersöka de..
och har man bärbar dator, så kan man ju göra det samtidigt som ja sitter här..annars kanske emma blir ledsen på msn;)
hoppas ni haft en kanonhelg. Jag har bannemig haft det måste ja säga.
Puss och kram  !!!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha..jag blir jätte ledsen sara!! ja, helgen var verligen jätte rolig!! tänker fortfarande tillbaka på fredagen :)

Postat av: Emma

haha..jag blir jätte ledsen sara!! ja, helgen var verligen jätte rolig!! tänker fortfarande tillbaka på fredagen :)

2008-06-08 @ 21:26:04
URL: http://emma888.blogg.se/
Postat av: Emma

haha..jag blir jätte ledsen sara!! ja, helgen var verligen jätte rolig!! tänker fortfarande tillbaka på fredagen :)

2008-06-08 @ 21:27:36
URL: http://emma888.blogg.se/
Postat av: Therese

haha så jävla kul vi hade! haha spec vattenkriget!.. haha puss

2008-06-09 @ 09:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback