skolavslutning imorgon

Tjohej :)
jobb idag, somvanligt..hade heldag idag, stängde och låste vid halv 4! Det var pannkakor till mellis idag, fick själv 2 st, mycket gott:D
Har nyss bakat en kladdkaka till mamma som hon ska ha på lördag när hon åker och cyklar på ven!
får ju göra något för hon är så snäll och kör mig imorgon!  :)
Fick äta lasangeresterna från igår..eftersom mamma o pappa är med brorens klass o spelar brändboll!

när klockan närmare sig sju..eller ja..varför inte innan:P ska ja ut och gå...nu när man börjar få upp farten får man gå sjuuukt långt för att va ute i 45 minuter, haha. Det ser inte ut till att bli regn ialf :P

Imorgon är det skolavslutning, men självklart finns det ju ungar som ska va på fritids som vi ska laga mat till, ska jobba mellan 8-14.30...fast kanske inte säkert vi får hålla på sålänge, beror på hur många kids där är. Förra året var där bara 25. ja, men hallå..vem vill va på fritids på skolavslutningsdagen..hihi.
Fick föresten jobb på rinnebäck , 20/8-12/9  . Skoj !! :) sen vill ja nog ta mig en sista minuten resa..sugen?

Tänka sig att det redan är fredag imorgon, så sjukt fort allting går. vecka 24 går mot sitt slut! fast det är fredagen den 13 imorgon, haha, får hoppas man klarar sig ut ur den dagen levande :P
Jag vet en som fyller år..men jag vet inte om ja borde säga grattis..:/ skitstöveln sa inte det till mig!
Imorgon är det ialf dax och gå på student igen.  :D 

snart är det midsommar, en vecka ungefär. Jag vet fortfarande inte vad ja ska göra... Förslag?

kanske man skulle gå ut och gå nu, så har man det gjort..Javisst.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG är grymt sugen ;)

Postat av: Erica

Är det Kim som fyller år? Eller är inte det förrän imorgon?

2008-06-12 @ 20:39:52
URL: http://oboew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback