Veckoplanering

Godkväll.
känns som att jag kommer va uppe någon timme längre idag än vad ja brukar..haha. kanske det beror på att ja sov några timmar mer än vad ja brukar:P
klockan är förhelvete redan snart elva. känns det så ? nej.

tänkte skriva min veckoplanering.

Måndag: Jobba på Rinnebäck mellan 9-15.30. Sen tar ja tåget in till lund vid 4 , där träffar jag lottie och syrran och vi ska gå och titta på Sandra och Vipans bal (kan man tro att det är ett helt år sedan man gick på sin egen)

Tisdag: Jobba på Rinnebäck mellan 9.30-13.30 (som det ser ut nu) . Sen är det bannemig dax för första handbollsträningen, med nya tränaren. Jag är rätt nervös..kommer man orka?

Onsdag: Antagligen helt döööd efter träningen dagen innan. haha. Men till tandläkarn ska ja ta mig till, klockan 11.
sen blir det antagligen massa bullbakande till sandras student som är den 9/6.

Torsdag: Mer bullbakande om ja  nu inte hinner med allt på onsdagen. Ja menar är det massa fint väder vet jag någon ska ligga ute o sola ;)
kanske det blir jobb också, men det hoppas ja inte allt för mycke på.
På kvällen ska ialf ja på student, till Henke :) Ska bli skoj! får se om det blir björka på kvällen eller inte.

Fredag: Nationaldagen alltså är jag ledig:) woho! mamma o pappa åker till simrishamn över helgen , vilket bara betyder en sak. JAVISST ! :D

Så ser veckan ut..inte helt fel tycker ja..ser fram emot veckan!

näe, får va färdigbloggat för ikväll, tror ja. men man ska aldrig säga aldrig.
annars kommer det en ny imorgonkväll någongång

Hoppas ni haft en lika härlig helg som jag:) förutom att ja missade hela söndagen..men ändå.:P

Puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: Therese

haha vilken vecka du får:P haha ses på fre=) puss

2008-06-02 @ 22:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback