vill sova för jag vill vakna :P

Vet ni, jag ska strax släcka datorn..och klockan är inte ens elva. bra va?
jag vill sova, för jag vill vakna upp och veta att det är fredag..oh vad jag längtar till imorgon. känns som att dagen/kvällen kommer bli kanon! <3

Var ju på fotboll innan, men det va tråkig matchen..0-0 stod det när vi gick..kan väll inte ha varit mer än 20 min kvar då..ändå hade dom förlorat med 2-0, illa!
när mamma kom hem lite över 9 gick vi ut och promenera:) Kände att man behövde prata av sig lite...hon har jobbat 2 kvällar nu så man ses knappt..haha.
det var riktigt skönt ute faaktisk! lungt och stilla.

Imorgon är det ju jobb somvanligt, sen ingen körskola eftersom det är stängt! Är det fint väder ska ja hem o sola..annars blir det stekning i solariet :) Sen ska ja bannemig baka en kladdkaka, Therese du gjorde mig sugen! :P

Godnatt på er!
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback