äntligen!

Fy faasen vad glad jag var när jag satte mig på cyklen för att cykla hem idag halv 4.
Nu är det helg och nu är det Påsklov. Nästa gång jag ska jobba är den 25. WIIIIII :D

Ikväll blir det en Hemmakväll, det har jag inte haft på HUR längesomhelst, så det är på tiden!!
Har varit nere och handlat naturchips och har nyss ätit kex och ost med mamma o pappa.
Var och lämnade syrran vid tåget innan, hon ska vara och åka skidor nu i en vecka. Broren lämnade vi hos en kompis. så vi är bara 3 pers här hemma ikväll, tyst!

Fick ett sms imorse, som ja inte läste fören vid 4.
- Du är kallad till match imorgon i Oxie. Samling kl 10 på kors...
Ja, så imorgon blir det match, trodde jag skulle få hoppa över. Men,men. attans ingen sovmorgon. men har ju över en vecka på mig att sova ut :P

Efter all ost och kex jag nyss tryckt i mig är jag inte särskilt hungrig , men eftersom mamma varit så duktig och lagat fajitas så får jag vara snäll och äta den.
klockan 8 är det lets dance, antar att det är de jag kommer titta på. Längesen jag var hemma en fredag så jag hänger inte riktigt med i tv-världen . haha.

Jonna skickade innan, var inte säkert hon skulle med till lottie imorgon, vilket betyder att jag inte har någon shyss hem.Vill DU köra mig?

Nä, nu ska ja strax slå mig ner i soffan.

Ha en trevlig fredag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback