En dag kvar

Dagen har varit som alla andra dagar ungefär.
va hos doktorn direkt efter jobb.
Sen slutade typ kvällen som den inte skulle göra egentligen. Men..så fick det bli. blä.

Tränade inte idag, så jag vet inte om det blir match på lördag för mig..kan ju hoppas ja slipper ändå. det är sista matchen..och vi har 3dje platsen säkrad ändå.

Imorgon händer nog inget ..mer än jobb. förengångsskull verkar det som om jag ska vara hemma en fredag, och bara ta det lungt, kan behövas ändå. På lördag är det fest, som fan!!
mamma lånar inte mer pengar till mig, så sista utvägen är syrrans garderob, hon åker iväg imorgon..på skidresa och det betyder att ´hennes garderob är min :)

nä, nu har ja inte mycke lust att skriva mer.

1 dag till, sen påsklov !
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Erica

Snart är det heeeelg! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback