helgen slut

Orkar egenligen inte skriva ikväll, men eftersom jag inte hann sitta här igår, får det väll bli ett litet inlägg ändå :)

Matchen i fredags var sjuuukt dålig. Rena turen att vi vann! Hatar freedagsmatcher. Har en fredagsmatch till, på fredag. Mot lödde.
Gjorde inte mycke mer i fredags sen när ja kommit hem, var rätt trött så ja somnade hyfsat tidigt. :)

Igår, lördag. Var överallt då ..kändes det som. Taxi överallt. haha. kvällen slutade bra ändå.
var hemma vid 4 idag ialf,
Ont i huvudet eftersom jag blev puttad ner från soffan av lottie igår..haha, slog huvudet i en högtalare. Inte lätt.
Någon han trampat mig på foten också. ajaj.
Hade glömt telefonen i Vomb hos lottie igår så mamma o pappa var helt oroliga om vart jag var någonstanns. Men, dom fick tag på mig imorse ialf.

Nu är helgen slut redan., imorgon är det tillbaks till jobb igen. Ska jobba 7-15.30 Varje dag nu i 2 veckor. kommer bli tufft. Men pengarna får ja tänka på :) Ska vara på rinnebäckskolan, och där är faktiskt ok. PLUS att det tar bara ca 5 min att cykla dit!

Nä, det får bli Söndagens blogg.  :)
Sov gott .
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback