Lördag, Påskafton

igår var det långfredag..och ja, lång var den!! dagen gick så slött.
Städade rummet ialf, duktigt sara.
vid 4 satt vi i bilen på väg till trelleborg, hade hänt en olycka precis utanför kävlinge..med en fyrhjuling, vi såg den. Läste i tidningen idag att han dött. läskigt.
I trelleborg serverades god mat och en efterätt till mig, marängswich. (tror kanske inte det stavas så?) gott var det ialf, och tillsist chips. Mums. Intelligensspelet spelade vi, och visst förlorade Erik hela tiden Anna? javisst.
Hahah. Efter 23 var vi hemma igen. Ett telefonstamtal sen somnade jag!

Uppe tidigt imorse faktiskt, halv 10. lite snö låg där..men det är redan borta. SVINKALLT är det ute. brr. och jag som inte ska ha så varma kläder på mig ikväll. jaja, vill man va fin får man lida pin, eller hur är de :P

vid 15 ska pappa hämta emil, då ska vi köpa en familjepizza och äta..gott!
vid halv 7 kör pappa oss eller bara mig till Lund där rebecka hämtar mig/oss och kör till Ystad och hennes mormor :) WII, ikväll är det feeest
Men, hur kommer jag/vi hem??

nä, nu ska ja gå och lägga mig i sängen och slöööa.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback