lycka

Idag är en dag där livet känns så BRA!
solen skiner, jag är ledig, det är fredag, det var löning igår vilket innebär att det är shoppingdax. Och min datorn ska förhoppningsvis komma idag!
Jag känner mig lycklig..Livet är precis som det ska vara.
(sen om det beror på mina lyckopiller eller inte kvittar ju, haha)

vaknade skittidigt imorse, inte alls trött.
ja, idag bär det av till Nova, ska göra av med lite pengar tänkte jag.
ska även betala mina skulder till pappa, men lite pengar blir det över till mig. haha.
ska handla en födelsedagspresent, för imorgon är det kalas!
Ikväll blir det god mat och mys.
lets dance final är det också, sen om vi tittar på det vet ja inte.

sitter här och lyssnar på en skiva jag gjorde igår. lite låtar från melodifestivalen, Sannas låt spelas rätt högt :P haha. lite andra låtar finns med på den..tänkte mamma och jag skulle ha skivan när vi åker till lund idag .

Nä, dax att göra någon nytta idag .
ha en skön dag i solen!


PUSS



Kommentarer
Postat av: Erica

Lyckopiller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback