också var det en ny vecka..

av begäran från Anna Andersson måste jag skriva blogg idag.
Så nu lyder jag henne och skriver en blogg!!! (
och hoppas jag får chips den 21..hihi)

En ny vecka igen, ingen aning om vilken vecka det är, 11 kanske? det är ialf den 10/3.
Jag Jobbar hela dena veckan med på rinnebäcks fsk 7-8.30 och på rinnebäckskolan 8.30-15.30. Pengar, Pengar :)
Brände mig lite på armen idag, men det läker väll.
Efter jobb och efter vi ätit följde jag med pappa till centersyd, vi skulle handla bänkskivor till källarn. Tungt..tur jag är så stark ju ;) HAHA.
Nu är jag hemma , eller det har jag varit ett tag :P

Imorgon, tisdag. Jobb,Körskolan,Träning.
Onsdag, jobb, sen stan med Emma. Handla till lottie
Torsdag, Jobb,Doktorn, sen Annat :)
Fredag,
Jobb, Sen ??
Lördag, Kanske match, (hoppar träningen på torsdag ju) Och lottis 20års fest :D
Söndag, SOVA

Så är min veckoplanering. Rolig ellerhur. Jag längtar mest till torsdag och lördag. :)

Ska strax iväg och kolla om det är något bra på tvn ikvälll, det är syrrans tur att ha kortet tyvärr, men efter 22 ska emil sova och är ja vaken snor jag hans kort då :) Är hyfsat trött ikväll så jag somnar nog inte allt försent.

Föresten om 4 dagar har jag påsklov :D

Puss
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback