också var helgen slut, igen!

Idag har jag tid att skriva blogg men idag har jag inte mycke lust till det.
helgen är redan slut ..Hatar att det ska gå så fort. Jag vill alltid ha helg.

I fredags var det match mot lödde, vi vann :)
Sen stack jag direkt till tåget vid 9, hem till Joachim. gjorde mig färdig och vi åkte till malmö, college club. var inte lika mycket folk som det var sist, men det var ändå OK.
Mats (sandras pappa) kom och hämtade oss vid 3 ...  3.40 sitter jag i sängen och äter en macka med vitlökskorv sen somnade jag :)
På tal och vitlök föresten, efter denhär helgen är jag HÖÖÖG på vitlök.
Igår, lördag sov jag först ett bra tag till 11 ungefär.   :)
vid 3 åkte vi och kollade på när herrarna spelade match, dom förlorade med 1 boll tyvärr. fast det var rättvist!
halv 8 ungefär var jag påväg till Eslöv där jag spenderade kvällen. Sen hem och sova.
Var uppe halv 1 idag, sen har jag inte gjort något alls. Tråkigt. JAG HATAR SÖNDAGAR. speciellt idag, när ja inte har gjort ett skit. Imorgon är det jobb igen . jag hoppas bara veckan går fort, På lördag är det dax för lottis 20 års fest!! wiiie.
I veckan händer väll inte mycket mer än jobb, träning och körskolan. Ska föresten till någon doktorn på torsdag.

Fan vad ja har söndagsångest idag, jag vill inte att helgen ska vara sluut.

halv 9 är det ialf sista programmet av köping,

Puss och godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback