Påsklov

haha, igår hade jag flest läsare under hela veckan..och igår hade jag inte ens skrivit något, Jag gissar på att folk var sugna på att veta vad jag gjorde i helgen :P

Så jag får väll skriva lite om helgen då, eller..fredagen har skrivit . då satt ja bara hemma, helt underbart skönt :)
fast, kvällen blev bättre närmare 11..
Ialf fick ja ställa klockan i lördags, halv 9 ringde den för klockan 10 skulle jag vara uppe på kb.hallen.
Jäkla skitmatch. men vi slutade 3a i serien vilket inte är helt fel :) Tror vi blev 3a förra året med!
Sen när ja va hemma hann jag vila ca en halvtimme innan jag var tvungen att sätta ingång med lockandet av håret, eftersom det tar en jäkla tid!!!
egentligen skulle vi åka hemifrån kvart i 6 ungefär, men ..vi var inte iväg fören efter 6 någongång. HAHA. ska berätta att det dock inte var mitt fel!!
Ja, vi blev inte mycke mer sena än kanske 5 min så det var OK.
Lotties 20 års fest var det dax för. GUD så roligt det var:)
Bilder ligger uppe på min bilddagbok om ni har lust att titta.
vid halv 3 hämtade mamma o pappa oss. Dom hade blivit förföljda av polisen dit..haha, så dom fick blåsa och sånt.  när vi kom hem somnade vi fort. efter lite vatten och kex.
Igår söndag hände inte så mycke, somvanligt :P kollade på wallander, men den var skitkass så jag somnade.

Idag, PÅSKLOV . så jag är ledig! Har inte gjort ett skit idag, var nere med mamma och handlade lite bara.
Jäkla skitväder är det ute. SNÖ. känns inte det lite sent nu? fast det lägger sig inte fast det har snöat i över 2 h!

Nu ska ja gå och äta lite ..i sängen..framför tvn. GUD vad jag älskar att vara ledig.

skriver kanske något mer ikväll :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback