Snart helg

03.40 vaknade jag inatt, helt yrvaken. Märker att Tvn står på. OK att jag innan somnat till tvn, men oftast brukar jag vakna efter en halv timme, inte efter flera timmar.
Släckte tvn ialf och somnade om till 05.50

Varm choklad gjorde jag idag på dagiset, så gott det är, med kakao:)
Dagen har gått fort idag med.
Direkt efter jobb stack jag till stationen och tog tåget till lund där jag träffade Emma :)
Vi fick handlat det vi skulle sen körde hon mig hem. Tack tack!!!
Åt hemlagad potatismos idag. tyvärr var korven inte god alls. Men jag överlevde ..haha.
Är sjukt trött ikväll, tror det är för min sömn inatt inte var den bästa. Sover nog inte så bra med tvn på.
Efter jag har skrivit dethär ska ja gå upp och lägga mig, och hoppas ja somnar tidigt. Utvilad till en ny dag imorgon.

Torsdag redan imorgon ..ahh vad fort det går :) 2 dagar till Påsklov..
Imorgon ska ja till doktorn halv 5, alltså direkt hem efter jobb och in i duchen och iväg.
Efter det ska ja göra annat, wiii :)

Jag kollade i min garderob innan, och jag har verkligen inget jag kan ha på mig på lotties 20 års partaj på lördag. :(
ca 70 Pers blir vi. Mycket folk, tror det kommer bli sjukt najs.
Så om mamma är riktigt snäll så lånar hon lite pengar till mig och åker ut och shoppar med mej. ? snälla!

Nä, faasen vad linserna svider och gör ont ikväll. ännu ett tecken på att det är dax att gå och sova!
Godnatt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback