Snö!!!

också var det måndag igen.
vecka 10 kan vi väll vara inne i nu om jag inte har helt fel.
Har börjat på Rinnebäck nu igen,. SÅ skönt att vara tillbaka. Var på dagiset imorse med, själv. rätt läskigt är det..man vet inte om man gör rätt. Men idag verkade det bli det ialf. Imorgon ska ja göra Varm choklad. får se hur det går...
När vi stod där i köket idag blev inte lite förvånade när vi såg att det snöade ute. Usch . Fast det var ju inte något som stannade, rätt tur det. det är VÅR som gäller nu

När ja kom hem åt jag en bit pizza från igår, inte fel alls. Sen åkte jag och mamma ner och handla lite till maten, och till min efterrätt jag ska ha sen, Glass och cocktailbär, :)
Vi hämtade även tapeterna till lilla toan. fint ska där bli.
Sen var det jag som fick laga maten, kött, pommers, vitlökssmör och kall bearneisås. Älska


Nu sitter jag här och skriver måndagens blogg, ska strax gå och äta min efterrätt och kolla på tv.
Imorgon har rinnebäckskolan och ja , restan av kävlinge studiedag. Alltså är det inte så mycket barn som äter, bara fritidsbarn. Därför ska ja bara jobba mellan 7-12.  blir lite timmar ialf. :) Skönt att sluta tidigt eftersom jag har både körskolan och träningen sen.

Ha de fint :)
Puss Sara

                                       
En bild från i lördags
Lottie och Jag
image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback