SNÖ

hejhejhej
Onsdag idag, redan liksom..veckan bara flyyyger iväg. Bra tycker jag!
Igår blev det jobb ända till halv 4 istället för 11 som det var sagt. bra det med.. haha. Fast det var kaos i köket igår för diskmaskinen gick i sönder..Alla ungar fick äta på papptallrikar och sånt:P Men på eftermiddagen fick vi igång den och fick diska MASSOR!!
gjorde inte så mycket efter jobb igår, duschade och åt mat ungefär. Det var våffledagen så lite våfflor åt vi allt

Idag har jag också jobbat men bara 7-11.30  Så jag är redan hemma.
vaknade ju imorse med värsta chocken. Ja menar har ni sett ut????? sjukt mycke snö.
får hoppas det töar bort snart. Fast lite mysigt är det med snö och sol..MEN INTE den 26 mars!
Idag ska ja inte göra allt för mycke heller tänkte jag. Syrran kommer hem väll om någon timme..tänkte få henne med på en promenad!

Föresten, köpte en bärbar data igår, samma som syrrans. den kostade bara 2999 nu. Billigt. såg den på baksidan av metrotidningen. Beställde den på thephonehouse så den lär väll komma om någon dag. WIIIIIEE vad jag längtat efter det.

Nu ska jag gå och göra en smaskig lunch o sätta mig i sängen och äta den framför tvn. härligt att va hemma såhär tidigt för en gångs skull :)

imorgon är det jobb. 10-15.30

Puss

Kommentarer
Postat av: Erica

Grattis till datorn :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback