tisdag

jobbet idag var inte så roligt. var och sommarjobbade på det stället för snart 2 års sen, den var inte kul då heller. Men jag klarade av dagen :) Direkt efter jobb stack jag till frissan och klippte till luggen. för det behövdes. Behöver klippa massor egentligen ..men får vänta tills lönen har kommit :)

Dom ville egentligen att ja skulle jobba på rinnebäckskolan imorgon, men eftersom dom sagt det inte skulle va jobb denhär veckan har jag redan planerat min onsdag. Jag ska till Ullared.
Ja emma, jag vet att vi ska dit där om nån månad haha, men ja kunde inte tacka nä till att åka imorgon :P
behöver lite saker, tänkte inte handla så mycket..eftersom jag vet ja ska dit snart igen!
Mamma behövde med lite saker, så får väll handla till henne.

Snart är det dax att äta, blir nog resterna från igår, då gjorde jag potatisgratäng med kassler, MUMS. fast det blev en del över och det kan man inte slänga.
Vid halv 8 ikväll blir det träning. Eftersom säsongen är slut nu så skulle vi leka lite. låter bra! är hemma vid halv 10 och då lär sandra ringa och berätta om morgondagen :)

På torsdag blir det antagligen jobb. det verkade vara många sjuka. får väll se hur det blir med det:)

Ha det toppen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback