Ullared

Klockan 5 ringde klockan imorse och klockan 6 , lite över satt Jag,Sandra,Pia och Mats i bilen på väg till Ullared. Efter ca 2 h och ett stopp föratt fylla magsäcken var vi framme :) Kissnödiga!
Var där bara ca 15 min efter dom öppnat..och där va typ inget folk. SÅ SKÖNT!!
Slutsumman blev 1140.45 men ca 800kr var mina och resten var saker som ja handlat till mamma.
lite nya tröjor och mjukisbrallor handlade jag, Även en vårjacka :)  FAST tydligen ska det snöa som faaaaan imorgonkväll..
halsband,hårspray,klämmor,gummiband,gele,strumpor.trosor m,m var andra saker jag handlade .
Saker jag inte handlade får ja handla sen när jag ska dit där nästa gång..vilket nog inte är så lång tid :P
Halv 4 var vi hemma ungefär. Är ganska trött nu.

Kvällen blir lugn, lite tvtittande :)
Imorgon ska ja och mamma iväg och handla lite..och sen ska vi färga ägg. På kvällen blir det lite påskmys.
Verkar inte bli något jobb ialf...



Ha de fint!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna Kusin :)

Inget gooodis? ;)

2008-03-19 @ 18:26:00
Postat av: Sara

Jo, en chipspåse faktiskt. Mycke annat godis äter ja inte nuförtiden...så jag hoppas ni har chips hemma på fredag ;)

Postat av: Erica

Jag vill också till Ullared juuuu!

2008-03-20 @ 21:39:45
URL: http://oboew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback