veckan går fort :)

Onsdagen är snart förbi och snart är det redan torsdag, och snart helg igen. Skönt att det går så fort :)
Gjorde havregrynsgröt idag nere på dagiset., haha. Jo det gick bra, förutom att jag gjorde LITE för mycke gröt.men men :P Idag på jobb i skolan var det min favvomat. Lassange. ohh., det var så längesedan man åt den lassangen..njöt som faaan av den. Seriöst!!
Jag har fått någon allergi på mina armar, tror det är diskmedlet och allt vattnet från köket. jag är ialf prickig

Håller på med en köttförslimpa i ugnen nu, med potatis och gräddsås. och lingon. GOTT!!

Imorgon, torsdag, då är det nog ägg och kaviar till dagiset också är det jag som ska vara ute i matsalen, Skönt, ingen disk.
På kvällen är det träning.

Föresten, dikekt när ja kom hem idag städade jag mitt rum, Behövdes!! Nu slipper ja göra det imorgon eller på fredag :)

Nä, får gå och kolla så potatisen inte kokar över.

ha fiint.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback