ägg , massa ägg

godag :)
Vädret blir ju bara bättre och bättre. Men får jag ligga ute och sola för de? NEJ!! skitjobbigt är det att hålla sig innomhus faktisk!!
Ägg, det är något jag har blivit helt tokig i. inte fel i de..det är väll nyttigt? eller? jaja. blev 2 ägg till frukost idag. Med kaviar såklart. dock var det inte kalles, tvyvärr. men det gick ner. GOTT:D
Idag är det fredag, äntligen fredag.
fast helgen innehåller inte sååå roliga aktiviteter faktiskt. tror inte ja får göra något idag, orkar noog inte göra något i heller. Imorgon ska vi till trelleborg, det kan man ju inte sitta här och skriva att det är tråkigt..haha. ANNA vi kommer och våldgästar dej! Mohahaha. Nä, det ska nog bli najs.

men ohh, jag vill ut och fixa solbrännan ...ska nog fråga mamma sen när hon kommer hem om ja få ligga ute en liten stund, det kan väll ändå inte skada? jag har faktiskt ingen feber..och jag mår hyfsat bra (Y)


näe, nu får de räcka:)

vi hööörs!
PUSS

                                                            image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback