Att det alltid ska ringa..

Godmorgon.
Tycker faktiskt jag är uppe lite förtidigt med tanke på när ja börjar. Hade ställt klockan på 9, men redan klockan 8 ringde telefonen, broren hade glömt gympakläder. MEN UNGE? han hade ju faan hunnnit cykla hem och hämtat dom innan han börjar halv 9! Suck. jaja. låg och drog mig i sängen till fem i 9 ialf:)
Mamma är nere i byn och handlar en bulle till mig, så en god frukost har ja framför mig.
Sen blir det bannemig jobb.  känns konstigt att börja så sent. Vädret är nog rätt fint..men vet inte om ja orkar gå ut o soola (tittar ut) Jo, ja får nog det, vädret är underbart. Kanske en frukost ute. Attans att man ska jobba eftermiddag när vädret är så fint. Ska jobba till halv 4 nu i två veckor faktiskt. aja. får hoppas solen håller sig kvar till i eftermiddag!
Nu ska ja gå och göra mig färdig för en frukost ute i solen.
Ha en trevlig dag så hör vi ikväll.

Puss   ♥

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja, vissa har de bra... själv började jag redan kl 8 å slutar inte förens 16...!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback